فرم معماری سازه

این نوع سازه ها به دلیل تنوع در نوع، رنگ و انعطاف در طراحی در کنار کاربری بالا از نمای شکیلی برخوردار است.

توجیه اقتصادی:

با توجه به این که سازه سبک بوده، فونداسیون با حداقل هزینه ممکن (کمتر از 50% نسبت به سازه های سنتی) براورد شده است.

علاوه بر پایداری،پوشش سقف و پوشش دیواره های سازه نیز صورت گرفته و نیاز به پوشش مجدد همانند سازه های سنتی نیست.

هزینه، زمان و کیفیت معیار اصلی اجرای یک پروژه است که گاهی هزینه های قابل توجهی را ناخواسته در راستای اتلاف وقت می پردازیم،این سازه به دلیل سرعت بالای اجرایی خود(1000 متر مربع در 10 روز) فرصت بسیار زیادی را بدون هزینه مازاد فراهم میسازد تا کارفرما بتواند در کمترین زمان ممکن ازپروژه بهره برداری نماید.

سرعت:

تمامی قطعات در کارخانه توسط ماشین الات اتوماتیک به سرعت ساخته میشوند، حمل اسان و اجرای سریع نیز به کاهش زمان  در پروژه کمک شایانی نموده است،زمان اجرای این سازه ها در هر روز 100 متر مربع برای پروژه بزرگ در نظر گرفته شده است.

مقاومت و پایداری:

سازه بر اساس ایین نامه بارگذاری(مبحث ششم مقررات ملی)،فولاد(مبحث دهم مقررات ملی)،زلزله 2800 و AISC امریکا و تمامی ایین نامه های مرتبط و همچنین با نرم افزارهای روز دنیا طراحی،تجزیه و تحلیل می شود.

مقاومت بالا در برابر بارهای جانبی و ثقلی اعم از بار باد،برف،زلزله و تحمل بارهای دینامیکی، سازمانها را بر ان داشته تا برای سازه های با ضریب اهمیت بالا، همانند اشیانه های هواپیماها،ساختمانهای نظامی و بیمارستانها را بدین روش اجرا نمایند.

اطمینان و عایق بندی سازه:

این سازه ها در مقابل حوادث طبیعی و اتش سوزی بسیار مقاوم بوده، همچنین جهت عبور تاسیسات حرارتی،برودتی و برقی به دلیل تعدد پیچ ها میتوان از پیچ های سازه استفاده نمود و نیازی به استفاده از تکیه گاه و ساپورت جوشی در سازه نیست.

سازه را میتوان به روشهای مختلف که در بخش عایق بندی ملاحظه میکنید از داخل پوسته عایق نمود.

نقل و انتقال :

در صورت نیاز به جابجایی، این نوع از سازه ها را میتوان کاملا باز نموده و به محل دلخواه انتقال داده و درمحل جدید مونتاژ و نصب نمود.

همچنین سازه هایی با با ابعاد کوچک را میتوان بدون دمونتاژ کردن ،به صورت یکپارچه جابجا نمود.

الودگی زیست محیطی:

تمامی سازه از فولاد بوده که میتوان در هر زمان ان را استفاده نمود و کوچکترین خللی را در چرخه طبیعت ایجاد نمی نماید.

تنوع:

تنوع در مدلها،انعطاف در معماری سازه، اجرای سازه با رنگ دلخواه و امکان اجرای بازشو بر اساس استاندارد به مساحت قابل توجه، سازه را در گستره انتخاب مشتریان قرار میدهد.

فضای داخلی:

این سازه را میتوان از دهانه 2متر تا 85 متر، بدون ستون و بدون خرپا اجرا نمود، که این امر قابلیت کاربری 100% فضای داخلی را به مالک میدهد و هیچ گونه محدودیتی در طراحی فضای داخلی ندارد.