هزینه ویلاسازی در شمال

هزینه ساخت ویلا :

  1. محاسبه قیمت واقعی ویلا

قیمت ویلا از 3 بخش زیر تشکیل شده است:

الف) قیمت زمین
ابتدا با پرسجو در املاک خرید و فروش زمین و باغ و ملک از جدیدترین قیمت ها باخبر شوید. با فرض اینکه قرار است در ارزانترین منطقه ویلا سازی داشته باشید و آب و برق برایتان مهم است قیمت تخمینی برای هر متر  شما 100 هزارتومان برآورد می شود.

ب) هزینه ساخت بنا
شما برای خرید مصالح نمی تواند از 700 هزار تومان کمتر هزینه کنید.

ج) سود سازنده و مالک
و عموماً سودی که برای سازنده در نظر گرفته شده 10 درصد می باشد و تا 15 درصد هم برآورد می شود..

متاسفانه اغلب فرضی وجود دارد که هرچه منطقه دارای ارزش بیشتری بوده پس حتما قیمت تمام شده برای ویلا بیشتر خواهد بود. گاه ناچار به پذیر نیز می باشیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که هرچه منطقه گرانتر باشد پس ویلایی که در آن ساخته می شود نیز بهترین کیفیت را دارد اتفاقاً عموماً برعکس بوده و چنین موضوعی دلیلی برای سواستفاده افراد تلقی می شود.

2.هزینه‌های پنهان ساخت ویلا

– هزینه برقراری انشعابات مانند کنتورهای آب، برق و گاز
– هزینه هایی خرید و نصب کولر، پکیج شوفاژ و آبگرمکن و لوله کشی شوفاژ و رادیاتور شوفاژ
– هزینه جنس کابینت  های آشپزخانه
– هزینه رنگ آمیزی و سنگ های مورد استفاده  بیرون ویلا
– بدهی های پرداخت نشده ویلا به شهرک یا عوارض پرداخت نشده به شهرداری یا دهداری
– هزینه اخذ سند تکبرگ و یا جریمه پایان کار
– هزینه خرید و نصب حفاظ (نرده) دزدگیر پنجره‌ها
– محوطه سازی باغچه و فضای سبز و آبشار برای حیاط ویلا
– سایر موارویلا سازی در شمال :

سازنده ویلا  که تمایل به ساخت ویلا در مناطق شمالی دارد عموماً اطلاعی از محیط ندارد و باید برای ساخت ویلایی با کیفیت و با هزینه های مناسب با گروه متخصص در این زمینه ارتباط داشته و تمامی موضوعات در ساخت ویلایی درست و استاندارد از مصالح و مواد کاربردی گرفته تا قسمت جلوی ساختمان که به اصطلاح به آن نما می گویند.تمامی این موارد در صورتی که مورد رضایت مالی قرار نگیرد بی فایده خواهد بود.

o5

چه استعلاماتی قبل از خرید ویلا ی خوب باید انجام دهیم؟

اولین سوالی که در ذهن شما می بایست برای ویلاسازی در شمال  ایجاد شود، پروانه ساخت است. ویلایی که پروانه ساخت آن دچار مشکل و غیر قانونی باشد  بسیار برایتان دردسر ساز خواهد شد. پروانه ساخت هر ویلایی با توجه به منطقه ساخت آن از طریق سازمان هایی که در حوزه پروانه ساخت فعالیت دارند ممکن پذیر می باشد .

ویلای شما باید استاندارد باشد. واژه استاندارد از شمال کشور در مورد ویلا در خصوص رطوبت بسیار حائز اهمیت است. ویلای شما باید از بهترین مصالح مقاوم در برابر آب و هوا و رطوبت باشد فراموش نکنید ابتدا کیفیت و بعد هزینه مناسب برای کیفیت ارزشمند است

در موقع خرید ویلای خود دید تجاری نیز داشته باشید. میزان توسعه یک ویلا در آینده بسیار مهم می باشد توجه کنید که ولای خود را در چه بازه فصلی و در کدام مناطق خریداری می کنید.

اگر تمایل به نزدیکی ویلای خود به مراکز خرید دارید بررسی شما در مورد مکان باید کمی قوی باشد و حساسیت خود را در این زمینه به میزان کافی داشته باشید

شما قرار است با زندگی در ویلای مورد نظر خود به آرامش برسید و حتماً برایتان اهمیت خواهد داشت که ویلای شما چه مسافتی با بیمارستان و ارگان های خدماتی خواهد داشت. فراموش نکنید قرار نیست اگر سرمایه شما کم است از هرگونه حق رفاهی محروم بمانید اصلاً چنین تصوری درست نمی باشد. وسایل حمل و نقل و عبور و مرور را بررسی کرده و از راههای ارتباطی با سایر شهرهای اطراف نیز مطمعن شوید.

خرید ویلای لوکس و مدرن در دهکده ساحلی ویلایی الیت: بساز بفروش های امروزه اصلاً توجهی به جنگل و دریا ندارند و در ساخت خود مسائل چشم انداز را عموماً قید نمی کنند.اگر می خواهد ویلای شما هم ارزش سرمایه گذاری داشته و هم دارای محوطه زیبایی باشد سراغ شهرک های وسیع رفته و برای خرید ویلای خود از فرد خبره راهنمایی بخواهید.

برای ویلا سازی در شمال حتماً از سازنده های ارزان و منصف استفاده کرده و در هنگام برآورد هزینه ساخت ویلا عواملی هم چون خدمات دسترسی و تفریحی را مدنظر قرار دهید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *